تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
0

عضو شورای شهر گلگیر: در حال حاضر تنها آسیاب سیمان و بارگیرخانه کارخانه سیمان فعال است و قسمت های دیگر در حالت stop قرار دارد/ مرخصی اجباری به مرخصی تشویقی و اختیاری تبدیل شد

  • کد خبر : 1986
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۹

راستا نيوز – شرکت سیمان کارون (سهامی عام) در تاریخ ۵/۵/ ۷۱ و تحت شماره ۹۱۶۸۱ در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسیده و در اوایل خرداد ماه ۱۳۷۹ رسماً افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. تاسیس، احداث و بهره برداری از این شرکت و معادن به منظور تولید و فروش سیمان […]

راستا نيوز – شرکت سیمان کارون (سهامی عام) در تاریخ ۵/۵/ ۷۱ و تحت شماره ۹۱۶۸۱ در اداره ثبت شرکت های تهران به ثبت رسیده و در اوایل خرداد ماه ۱۳۷۹ رسماً افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

تاسیس، احداث و بهره برداری از این شرکت و معادن به منظور تولید و فروش سیمان و سایر مصالح ساختمانی بوده است. مرکز اصلی شرکت در تهران و محل کارخانه واقع در کیلومتر ۴۲ جاده مسجدسلیمان، هفتگل در شهر گلگیر می باشد. خط اول تولید کارخانه شرکت سیمان کارون با ظرفیت روزانه ۳۰۰۰ تن کلینکر سیمان خاکستری در تیپ های ۲- ۵ و تیپ ویژه مخصوص سدسازی احداث گردیده است.(تولید سالانه ۹۰۰ هزار تن در ۳۰۰ روز کاری)کل افراد شاغل در کارخانه سیمان کارون اعم از روز مزد،قراردادی و رسمی حدود ۵۰۰ نفر می باشد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي راستا نيوز به نقل از باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان مدتی ست که مسئولین این کارخانه به دلایل مختلف و در یک اقدام بحث برانگیز از کارکنان خود درخواست کردند به مرخصی تشویقی بروند! سجاد اسکندری عضو شورای شهر گلگیر در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: مدتی پیش مهندس حیدری رییس کارخانه سیمان ابلاغ کرد با مصوبه هیئت مدیره پرسنل باید تا شهریورماه به مرخصی اجباری بروند! وی در پاسخ به سؤال پرسنل که آیا تضمینی برای بازگشت ما وجود دارد یا نه گفت: این دستور هیئت مدیره است و من نمی توانم تضمینی بدهم که این مسئله با اعتراض شدید پرسنل مواجه شد و پس از این اعتراض، مسئولین کارخانه تصمیم گرفتند مرخصی اجباری را به مرخصی تشویقی و اختیاری بدون مزایا و تنها با حقوق ثابت تبدیل کنند. عضو شورای شهر گلگیر گفت: در حال حاضر فقط آسیاب سیمان و بارگیرخانه کارخانه فعال است و قسمت های دیگر کارخانه مثل کوره،مواد و…در حالت stop قرار دارد.

اسکندری گفت: بنده به عنوان عضو شورای شهر گلگیر از مهندس حیدری به عنوان رییس کارخانه رضایت دارم اما به هیچ وجه از هیئت مدیره کارخانه به دلیل عدم پایبندی به تعهدات شان رضایت ندارم…

متاسفانه اتفاقات اخیر در کارخانه سیمان کارون، همچنین اخبار متناقضی که از گوشه و کنار شنیده می شود و عدم ثبات شغلی باعث سردرگمی و ناراحتی کارگران شاغل در این کارخانه شده است. عدم داشتن امنیت شغلی، می تواند تاثیرات بسیار مخربی بر سلامت روحی و روانی فرد و جامعه بگذارد و باعث بروز افسردگی شود.

این انتظار می رود مسئولین شهرستان از جمله دکتر جلیلی نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام امینی امام جمعه محترم و همچنین مهندس گوروئی فرماندار محترم مسجدسلیمان نسبت به حل این مشکل سریعاً اقدامات لازم را انجام دهند. لازم به ذکر است تماس سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با مسئولین کارخانه سیمان بی نتیجه مانده است.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=1986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.