تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
1

نشست فرماندار با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 2048
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹

راستا نیوز – نشست فرماندار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه اولین برنامه هفته دولت در سال ۱۳۹۴ بود .به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز علیرضا گرویی فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک هفته دولت از خبرنگاران شهرستان تشکر  کرد و گفت:یکی از دلایل موفقیت های دوساله و روند رو به رشد شهرستان را […]

راستا نیوز – نشست فرماندار مسجدسلیمان با اصحاب رسانه اولین برنامه هفته دولت در سال ۱۳۹۴ بود .به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز علیرضا گرویی فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک هفته دولت از خبرنگاران شهرستان تشکر  کرد و گفت:یکی از دلایل موفقیت های دوساله و روند رو به رشد شهرستان را مدیون اصحاب رسانه است وی افزود:  همانطور که بارها گفته ام همکاری خوبی بین دولت و اصحاب رسانه  بوده  و بی انصافی ست اشاره به نقش مهم رسانه در ایجاد موفقیت هایی که ایجاد شده نکنیم وی ادامه داد: با کمک شما توانستیم گام مهمی در حل مشکلات شهرستان برداریم شما همراهی خوبی با مجموعه دولت در شهرستان داشتید و در ایجاد یک فضای آرام نقش رسانه های شهرستان کاملا مشخص است .

وی افزود: اولویت اول دولت همچنان بحث حل مشکل اشتغال است در این رابطه چند اقدام در زمینه اشتغال در مسجدسلیمان در حال انجام است یک بخش همین کارخانه های پتروشمی و آلومینیوم است که نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری خواهد داشت. فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: بر اساس اطلاعاتی که مدیران این شرکت به ما داده اند ما امیدواریم فاز اول کارخانه آلومینیوم نهایتا تا دو سال آینده به بهره برداری برسد که حدود ۳۰۰ نفر اشتغال مستقیم در زمان بهره برداری خواهد داشت. ایشان ادامه داد: سرمایه داران باید سرمایه گذاری کنند و نباید تنها با اعتبارات دولتی کار کنند. مهندس گورویی گفت: تاثیر فعالیت های اقتصادی را در ایجاد امید به مردم می بینم خیلی از شاخص های اجتماعی بهبود پیدا کرده است و شاخص مثبت رو به بالا رفتن است. از ابتدای سال تعداد زیادی شغل توانستیم ایجاد کنیم که بخشی از آن در پتروشیمی و آلومینیوم و بخشی از آن هزینه هایی که از طریق این دو شرکت به بازار مسجدسلیمان تزریق می شود .گروئی ادامه داد: دو طرح دیگر که دولت در راستای حل مشکلات مردم دارد پیاده می کند  طرح توجه به مشکلات بهداشتی درمانی حاشیه شهرها و نقاط آسیب پذیر است که دولت مصمم است در ادامه طرح نظام سلامت ۹ پایگاه نظام سلامت ایجاد کند که در این پایگاهها خدمات مختلف بهداشتی درمانی را ارائه می دهند هدف این پایگاهها این است که به خانه های مردم مراجعه و به افراد آسیب پذیر خدمات ارائه دهند و مرتبا مشکلات بهداشتی این مناطق را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز فرماندار مسجدسلیمان از بخشودگی ۵۰ تا  ۱۰۰درصدی سود و عوارض گمرکی ۱۰۰ قلم کالا و اقلام مصرفی خانواده ها و لوازم خانگی خبر داد و افزود: بر اساس این دستورالعمل که امروز به فرمانداری ها ابلاغ شده است مردم با برگه خرید کالا می توانند  به صورت قانونی کالا وارد کنند .

رئیس شورای تامین شهرستان گفت: این دستورالعمل با بهره گیری از ظرفیتهای موجود در قانون ساماندهی مبادلات مرزی و در راستای تقویت اقتصاد خانوار ساکن در کل استان خوزستان و پیشگیری از قاچاق کالا اجرا می شود . .وی در پایان گزارشی از پروژه های راههای روستایی و گاز رسانی به پنج روستا ارائه داد.

IMG_8837

IMG_8833

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.