تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024
4

فرزاد حافظی : شک نکنید با مدارکی که ما در دست داریم این بازی یا سه بر صفر به نفع ما خواهد بود/ انتظار ما از هواداران حمایت همه جانبه برای سربلندی نام مسجدسلیمان است.

  • کد خبر : 2338
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

راستا نیوز – فرزاد حافظی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ارتباط با حوادث اخیر و لغو دیدار با پاس، همچنین مصاحبه روز گذشته قاسمی رییس هیئت فوتبال مسجدسلیمان با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز به نقل از سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان […]

راستا نیوز – فرزاد حافظی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ارتباط با حوادث اخیر و لغو دیدار با پاس، همچنین مصاحبه روز گذشته قاسمی رییس هیئت فوتبال مسجدسلیمان با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز به نقل از سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان حافظی ابتدا در ارتباط با لغو دیدار پاس و اتفاقات پس از آن گفت: اگر ما قصد بازی با پاس را نداشتیم چگونه ممکن است ۲۸ ساعت قبل از بازی وارد همدان شویم. وی ادامه داد: واقعیت این است فریبرز محمود زاده مسئول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور در تماسی اظهار داشت: به دلیل بدهی بالای تیم پاس همدان این بازی لغو شده است وی حتی به من گفت: به دلیل هزینه های بالا همین امروز همدان را ترک کنید تا هزینه ی بیشتری به تیم تحمیل نشود. حافظی ادامه داد: حتی داوران بازی که در هتل حضور داشتند همدان را ترک و به شهر خود بازگشتند و تمامی اسناد و مدارک در این رابطه نیز وجود دارد. سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: در تماسی که با حسن زاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داشتیم ایشان نیز اعلام کردند بازی با پاس اگر رأس ساعت مقرر (۵ شنبه) برگزار نشود عواقب آن متوجه مسئولین تیم پاس می باشد. وی در ارتباط با ادعای ارسال فکس از سوی کمیته مسابقات برای برگزاری بازی با یک روز تأخیر به باشگاه نفت گفت: این فکس ساعت ۶ بعدازظهر زمانی که ما چند کیلومتری اندیمشک بودیم به دست باشگاه رسیده است و عملاً امکان بازگشت برای ما وجود نداشت.

حافظی ادامه داد: واقعیت این است در همان استادیومی که ما قرار بود بازی کنیم بازی های دانشجویی در حال برگزاری بود و تا روز جمعه هم ادامه داشت مسئولین مانده بودند این تداخل را چگونه مدیریت کنند! وگرنه بدهی ۷/۵ نیم میلیارد تومانی پاس با ۱۱۲ شاکی چگونه در مدت ۱ روز پرداخت شده است؟ وی گفت: شک نکنید با مدارکی که ما در دست داریم این بازی یا سه بر صفر به نفع ما خواهد بود یا در بدبینانه ترین حالت بازی تکرار خواهد شد.

فرزاد حافظی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با مصاحبه غلامعلی قاسمی رییس هیئت فوتبال مسجدسلیمان با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان که در آن گفته بود اگر قرار بود تغییراتی در نفت صورت می گرفت می بایست در بعد فنی این اتفاق می افتاد گفت: سوالی که من از آقای قاسمی دارم این است تا به حال هیئت فوتبال چه کمکی به تیم نفت کرده است؟ به جز این که در این زمان که تیم احتیاج به آرامش دارد در حال ایجاد حاشیه هستند! در ارتباط با محرومیت سه جلسه ای تیم نفت ایشان چه اقدام عملی انجام داده است؟ حافظی ادامه داد: من انتظار داشتم رییس هیت فوتبال فوتبالی صحبت کند نه احساسی! حافظی در پایان سخنان خود گفت: همه می دانند تیم نفت در واپسین روزها بسته شد حتی فرصتی برای آماده سازی نبود علاوه برآن تیم سه هفته بازی خارج از خانه و سه هفته محروم از تماشاگر بود هواداران مطمئن باشند از هفته هفتم به بعد شاهد اوج گرفتن دوباره نفت مسجدسلیمان خواهیم بود انتظار ما از هواداران حمایت همه جانبه برای سربلندی نام مسجدسلیمان است.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.