تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
0

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در دبستان رودکی به صدا در آمد

  • کد خبر : 2498
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۰۶

راستا نیوز – زنگ آغاز سال تحصیلی جدید توسط علیرضا گورویی فرماندار مسجدسلیمان به همراه علی بلدی نماینده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در مدرسه رودکی این شهرستان به صدا در آمد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز در این مراسم که همزمان با شصت و چهارمین سالروز تأسیس دبستان رودکی بود ابن عباس […]

راستا نیوز – زنگ آغاز سال تحصیلی جدید توسط علیرضا گورویی فرماندار مسجدسلیمان به همراه علی بلدی نماینده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در مدرسه رودکی این شهرستان به صدا در آمد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز در این مراسم که همزمان با شصت و چهارمین سالروز تأسیس دبستان رودکی بود ابن عباس مدیر این دبستان در سخنانی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: دبستان رودکی یکی از قدیمی ترین مدارس شهرستان است که اولین مدیر آن زنده یاد بهمن مطلق و اولین معلم آن نیز آقای حسن زاده بوده است که یاد و خاطره آنان را گرامی می داریم. در ادامه این برنامه بلدی نماینده مدیرکل آموزش و پرورش در سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، عید غدیر و قربان همچنین آغاز سال تحصیلی جدید گفت: درود می فرستم بر شهیدان دانش اموز خصوصاً شهید بهنام محمدی وی ادامه داد: آموزش و پرورش نیازمند حمایت همه مسئولین است اگر به دنبال شهری آباد هستیم باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم. وی در ادامه پیام تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان را به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرائت نمود. در ادامه این مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید توسط فرماندار مسجدسلیمان و نماینده مدیرکل آموزش و پرورش به صدا در آمد.

در حاشیه این مراسم از مادران شهیدان قربانعلی داودی و حبیب الله داودی جلیل به عمل آمد همچنین از دانش اموزان تیام اشرفپور و هانیه جلیلی که در جشنواره جابربن حیان موفقیت هایی را کسب نمودند تقدیر به عمل آمد.

6 45

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.