تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024
2

مقتدايي: بايد بدانيم پروژه​ها در چه مقطع زمانی آغاز شده و پایان می رسند

  • کد خبر : 2624
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۲۱

راستا نیوز – استاندار خوزستان دستگاه​ها و تمام کسانی که در استان مسئولیتی دارند و حتی اصحاب رسانه باید بدانند که پروژه​ها در چه مقطع زمانی آغاز مي​شوند و پایان می​رسند و یک حساب​کشی وجود داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای اداری استان که (چهارشنبه، 15 مهرماه) […]

راستا نیوز – استاندار خوزستان دستگاه​ها و تمام کسانی که در استان مسئولیتی دارند و حتی اصحاب رسانه باید بدانند که پروژه​ها در چه مقطع زمانی آغاز مي​شوند و پایان می​رسند و یک حساب​کشی وجود داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای اداری استان که (چهارشنبه، 15 مهرماه) در استانداری برگزار شد، با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهارکرد: امكانات در اختيار نیروی انتظامی نسبت به اقداماتی که در حال انجام است بسیار اندک است و به همین جهت اقدامات آن​ها شایسته تقدیر است.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که در قابلیت​های نیروهای استان تحول ایجاد کنیم و به همین جهت تربیت مدیران و آموزش آن​ها در استان می​تواند در این خصوص تاثیرگذار باشد. قابلیت نیروها را باید افزایش داد و در این خصوص تبادل نظر نیز همچنان باید ادامه داشته باشد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه کتابچه​ای تحت عنوان پروژه​های شاخص تدوین شده است، گفت: این کتابچه با هدف اعلام پروژه​های داراي محدودیت​های زمانی و مالی، در حال تدوين است و می​تواند در استان تحولی ایجاد کند.

مقتدایی تصریح کرد: می​توان با خلق شرایط جدید کارها را پیش برد؛ با چاپ کتابچه پروژه​هاي شاخص استان می​توانيم خود را متعهد کنیم که پروژه​ها را به نتیجه برسانیم. همچنین توضیح آن موجب نظارت همگانی می​شود.

وی خاطرنشان کرد: باید از پیشرفت فیزیکی پروژه​ها گزارش داد و حتی اعلام توقف خودروها نیز با ذکر دلایل آن باشد. خواهش من این است که همه همت کنند و پروژه​های اجرایی را به سرانجام برسانند.

استاندار خوزستان بیان کرد: در طرح مبادلات مرزی خیلی​ها اعتقاد داشتند که توان اجرایی این کار وجود ندارد اما توانستیم این طرح را اجرا کنیم که علاوه بر اقتصاد مردمی محور بودن آن بر تاثیر زندگی خانوارها بسیار تاثیر گذاشت و می​تواند تحولی ایجاد کند.

مقتدایی گفت: در حدود چهار ماه پیش به وزیر کشور نامه محرمانه​اي نوشتم که جایگزین من را معرفی کنید اما با این درخواست موافقت نشد و همچنان در محل خدمت خود خواهم ماند. کسانی که نگاه انتقادی دارند از سر دلسوزی است كه آن چراغ راه ما خواهد بود.

وی عنوان کرد: ما در موقعیتی هستیم که چیزی براي از دست دادن نداریم. اظهار خوشحالی دوستان تنها یک انرژی برای ما و حسی است که مردم قدردان هستند. تعریف و تمجیدها موجب نمی​شود که کاری جز رضایت خدا و مردم انجام شود. تمام مسئولان نظام مدعی خدمت به مردم هستند و این خدمت به مردم باید یک پارچه باشد و این وظیفه ما را سنگین می​کند.

استاندار خوزستان همچنین از تشکیل مجمع توسعه و عمران استان خبرداد و تصریح​کرد: از تمام نخبگان استان جهت حضور در این مجمع دعوت خواهد شد و مبنای آن نیز برنامه ملی ششم توسعه خواهد بود.

به گزارش راستا نیوز در جلسه شورای اداری استان معاون منابع انسانی استاندار خوزستان تودیع و معارفه شد.

در این مراسم علی عماد معاون سابق منابع انسانی استاندار خوزستان با ارایه گزارشی از عملکرد خود گفت: ما افتخار می​کنیم که با دولتی کار می​کنیم که با رای قاطعیت مردم شکل گرفت و به حقوق شهروندی معتقد است و دولتی که تحزب و تکثر اجتماعی را هدف خود را قرار داده و ازادی فردی ضرورتی اجتناب ناپذیر می​داند.

وی ادامه داد: دولت به بي​برنامه​ بودن در کشور پایان داد و سازمان مدیریت را احیا کرد كه قانون​مداری و اخلاق گرایی و مردم مداری از نمودهای آن است.

همچنین جمال عالمی نیسی معاون منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: امیدوارم در انجام مسئولیت جدید بتوانیم به مردم خدمت بیشتری کنیم و اکنون شاهد رونق اقتصادی در شهرهای مرزی هستیم که باید این برنامه ها با جدیت بیشتر دنبال شود.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2624

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.