تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
0

حسین عالی محمدی: مسئولین ، مشکل زمینم را حل کنند/ خدا بخواهد اربعین نجف به کربلا را طی خواهم کرد

  • کد خبر : 2768
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

راستا نيوز – حسین عالی محمدی جوان افتخار آفرین مسجدسلیمانی که با ثبت رکوردهای متفاوت همواره نام و پرچم مسجدسلیمان را به اهتزاز در آورده است با حضور در دفتر سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ساعتی را مهمان ما بود. قهرمان ارزنده مسجدسلیمانی در ابتدای سخنان خود در ارتباط با شروع به کار خود […]

راستا نيوز – حسین عالی محمدی جوان افتخار آفرین مسجدسلیمانی که با ثبت رکوردهای متفاوت همواره نام و پرچم مسجدسلیمان را به اهتزاز در آورده است با حضور در دفتر سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان ساعتی را مهمان ما بود. قهرمان ارزنده مسجدسلیمانی در ابتدای سخنان خود در ارتباط با شروع به کار خود گفت: از سال ۶۹ فوتبال را با جوانان ابومسلم و زیر نظر زنده یاد البرز اله مرادی شروع کردم. زمانی که بهزاد غلامپور به تیم پاس تهران رفت در یک بازی دوستانه با نفتون در مسجدسلیمان برای اولین بار دور زمین فوتبال را روپایی زدم که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی در ارتباط با رکوردهایی که تا امروز به جا گذاشته است گفت: مسافت ۱۵ کیلومتری اصفهان تا شاهین شهر را در سال ۸۹ با روپایی طی نمودم. در همان سال فتح کوه صفه اصفهان را در حضور نماینده فدراسیون ورزش های همگانی استان اصفهان در زمان ۸۰ دقیقه طی کردم، در سال ۹۲ برج میلاد را برای اولین بار در کشور با هد زدن فتح نمودم.

در همان سال مسافت شاه عبدالعظیم تا مرقد امام (ره) را پشت سر گذاشتم. بهار ۹۳ مجدداً برج میلاد را در مدت زمان ۳۰ دقیقه طی کردم. عالی محمدی ادامه داد: در آخرین اقدام نیز به یاد شهدای مسجدسلیمان موفق شدم مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت در زمان دو ساعت و بیست دقیقه طی کنم که قرار است این رکور در کتاب رکوردهای ایران به ثبت برسد. حسین عالی محمدی در ارتباط با برنامه های جدید خود گفت: خدا بخواهد در روز اربعین مسافت نجف به کربلا را در چند آیتم به صورت یک برنامه نمایشی با هد و روپایی طی خواهم کرد.

عالی محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تاکنون از سوی هیچ ارگان و یا مسئولی حمایت نشده ام . من حمایت هایشان را نمی خواهم زمینی که از من گرفته اند را پس بدهند.

وی ادامه داد: یک زمین کشاورزی داشتیم که متأسفانه مسئولین آمدند و تمام مصالحی که در آن داشتیم را با خود بردند سال ها پدرم بر روی این زمین کار کشاوورزی می کرد. بنده بدون هیچ چشم داشتی تنها برای سربلندی نام مسجدسلیمان بارها رنج سفر را خریده ام و نام مسجدسلیمان را تیتر اول رسانه ها کرده ام اما متاسفانه با من اینگونه نامهربانانه رفتار کرده اند من حمایت های مسئولین را نمی خواهم تنها مشکل زمین من را حل کنند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.