تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024
1

اقايان شوراي شهر! مسجدسليمان ديگر توان آزمون و خطا را ندارد بگذاريد با انتخابي درست نمره قبولي را كسب نماييد

  • کد خبر : 2783
  • ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

اعتقاد ما هم اين است شهر به شهرداري تازه نفس احتياج دارد اما چرا در اين مدت يك ماه نگذاشتيد حيدري كارهاي نيمه تمامش را به اتمام برساند و شما هم به فكر گزينه اي ديگر با رزومه اي بهتر و عملكرد و سابقه اي بيشتر باشيد؟! آيا 32 سال خدمت و سابقه براي يك […]

اعتقاد ما هم اين است شهر به شهرداري تازه نفس احتياج دارد اما چرا در اين مدت يك ماه نگذاشتيد حيدري كارهاي نيمه تمامش را به اتمام برساند و شما هم به فكر گزينه اي ديگر با رزومه اي بهتر و عملكرد و سابقه اي بيشتر باشيد؟! آيا 32 سال خدمت و سابقه براي يك ماه ، بهتر از سرپرست نبود؟!

راستا نيوز/ سحر طاهري: بعد از گذشت بيش از دو سال از عمر شوراي شهر مسجدسليمان هيچ تعاملي بين بعضي از اعضا شوراي شهر و شهردار مسجدسليمان ايجاد نشد و اين باعث شد لطمات زيادي به شهر وارد  و بدبيني هايي نسبت به اعضاء شوراي شهر به وجود  آيد.

بی تردید تزلزل در مدیریت شهری خواسته هیچ کس نیست و چه بخواهیم و چه نخواهیم، تغییراتي بايد در شهرداري و تغيير شهردار صورت مي گرفت اما اين تغيير در زماني كه تنها يك ماه از بازنشستگي خليل حيدري شهردار مسجدسليمان باقي نمانده بود فشار براي استعفا به ايشان فكرهايي را در ذهن همگان ايجاد مي كند كه چرا تنها براي سي روز مانده به پايان خدمت ايشان چنين فشارهايي  به شهردار وارد مي شود تا شهردار استعفا دهدتا شهر دوباره در تنگناي مديريتي قرار بگيرد؟!

از نظر مردم شهردار مسجدسليمان در يك سال مديريت خود  عملكرد نسبتاً خوبي  داشت و در سال دوم ايشان اظهار داشتند به دليل عدم همكاري بعضي از آقايان شوراي شهر  باعث شد درآمدهاي شهرداري ركود پيدا كند و همچنين حقوق كاركنان شهرداري به تعويق بيفتد.

اعتقاد ما هم اين است شهر به شهرداري تازه نفس احتياج دارد اما چرا در اين مدت يك ماه نگذاشتيد حيدري كارهاي نيمه تمامش را به اتمام برساند و شما هم به فكر گزينه اي ديگر با رزومه اي بهتر و عملكرد و سابقه اي بيشتر باشيد؟! آيا 32 سال خدمت و سابقه براي يك ماه، بهتر از سرپرست نبود؟!

مسجدسليمان به آرامش احتياج دارد شمايي كه خود را دلسوز شهر معرفي كرده ايد چرا نمي گذاريد مردم آرامش داشته باشند؟ آقايان مگر شما براي خدمت به شهر نيامديد؟ مگر مردم به ايده ها و شعارهاي شما راي نداده اند؟ پس چرا كاري كرديد كه بيشتر مردم از عملكرد شما و رايي كه داده اند دلسرد شوند؟

 انتظار تمام مردم و اصحاب رسانه شهرستان از شما اين است شهرداري انتخاب كنيد كه از حيدري رزومه اي قوي تر و تعامل بيشتري داشته باشد. مسجدسليمان نمي تواند شهردار بي تجربه را با تجربه كند. شهرمان ديگر توان آزمون و خطا را ندارد بگذاريد با انتخابي درست نمره قبولي را كسب نماييد و نزد مردم مردود نشويد.

همه ي ما بايد پيش وجدان خود آسوده باشيم كاش فرداي قيامت همه ي مسولين براي عملكردشان و ما براي قلم مان نزد آفريدگارمان شرمسار نباشيم.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.