تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024
0

حجت الاسلام امینی : مسجدسلیمان و شادگان از حیث توسعه یافتگی عقب تر از شهرهای دیگر خوزستان هستند/ بسیج نه فقط یک نهاد نظامی بلکه یک نهاد کاملاً اجتماعی فراگیر ملی و بین المللی است

  • کد خبر : 2992
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶

راستا نيوز – حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: تشکر می کنم از مردم مسجدسلیمان که در محرم و صفر با برگزاری روضه های خانگی نام حسین را زنده نگه داشته اند. وی ادامه داد: از دل همین روضه هاست که […]

راستا نيوز – حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: تشکر می کنم از مردم مسجدسلیمان که در محرم و صفر با برگزاری روضه های خانگی نام حسین را زنده نگه داشته اند. وی ادامه داد: از دل همین روضه هاست که جنبش بزرگ اجتماعی فرهنگی برپا خواهد شد، جنبشی که گره های کور فراوان این شهر را در آینده های نه چندان دور باز خواهد کرد. گره هایی که ۳۷ سال است علیرغم تلاش همه مسئولین شهری همچنان بسته باقی مانده است. امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: شهر شهر هزار گره است و این گره ها را با همین روضه ها و شرکت در نماز جمعه و اجتماعاتی از این قبیل می شود باز کرد.

وی ادامه داد: در آستانه اربعین حسینی چندین هزار نفر از ایل سرافراز بختیاری عازم کربلا هستند ما هم یک موکب از جانب مسجدسلیمان و همه بختیاری ها در مرز چزابه مستقر کرده ایم که امیدواریم آن هایی که می توانند به این موکب کمک کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مسجدسلیمانی که مدعی پایتخت فرهنگی ایل و تبار بختیاری ست باید گام ها را مصمم تر بردارد. از گوشه و کنار می شنویم که بختیاری های سراسر کشور و حتی خارج از کشور می گویند ما به مسجدسلیمان دل بسته ایم . شهری که در یک دوره ای به قهقرا رفت اما به لطف خداوند، همه تلاش کردند و مسجدسلیمان را در اتوبان پیشرفت و آبادانی قرار دادند اگر چه راه نرفته زیاد است.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان و پاسداران گفت: بسیج نه فقط یک نهاد نظامی بلکه یک نهاد کاملاً اجتماعی فراگیر ملی و بین المللی است. وی افزود : هرجا که هجمه ای نظام را تهدید کرد تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی گره گشا بوده است و به فضل خدا در هر زمانه ای به نحو احسن وظیفه اش را انجام می دهد. امام جمعه مسجدسلیمان در ادامه گفت : بنده به سهم خودم به دولت خدمتگذار و صاحب تدبیر و امید هم توصیه می کنم برای به بار نشاندن اقتصاد مقاومتی از بسیج بهره ببرند ، به تفکر بسیجی اعتماد و تکیه کنند. همان تفکری که چند روز پیش رهبر بزرگوار انقلاب به وزیر علوم و وزیر بهداشت توصیه کردند که از این نیروهای ارزشی بسیجی و خوش روحیه متعهد استفاده کنید .

امام جمعه مسجدسلیمان در خصوص طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی گفت : زمین های کشاورزی مرغوب در شهرستان اندیکا می تواند نه فقط اندیکا که یکی دو شهر دیگر را هم با کشاورزی صاحب شغل و زندگی کند. وی با تشکر از دکتر مقتدایی استاندار خوزستان گفت: از ایشان تشکر می کنم که در سفر معاون رییس جمهور خطاب به مسئول منابع انسانی و مدیریت برنامه و بودجه گفت: مسجدسلیمان و شادگان از حیث توسعه یافتگی عقب تر از شهرهای دیگر خوزستان هستند…

امینی با بیان این که دنیای مکار و خیره سر از لحظه ای جهت ضربه زدن به ما غفلت نمی کند و ما باید هوشیار باشیم به سخنان خود پایان داد.

منبع : باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=2992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.