تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
7

سرهنگ حسینی : با حضور پلیس در بین مردم بعضاً مسئولین ادارات نیز در محل حاضر و پیگیر مشکلات به وجود آمده می شوند

  • کد خبر : 3110
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰:۰۲

راستا نیوز- جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از حضور پر رنگ پلیس در همه عرصه ها و معضلات اجتماعی در این شهرستان خبر داد. به گزارش راستا نیوز سرهنگ علی حسینی در این زمینه گفت: در پی بارش شدید باران و نشست بعضی چاههای فاضلاب شهری در کوچه ها و منازل مردم، اکیپی از مأمورین […]

راستا نیوز- جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از حضور پر رنگ پلیس در همه عرصه ها و معضلات اجتماعی در این شهرستان خبر داد. به گزارش راستا نیوز سرهنگ علی حسینی در این زمینه گفت: در پی بارش شدید باران و نشست بعضی چاههای فاضلاب شهری در کوچه ها و منازل مردم، اکیپی از مأمورین تشکیل و نسبت به پیگیری آن اقدام نمودند. این مقام مسئول افزود: این اکیپ که به سرپرستی جانشین فرماندهی به محل اعزام شده بود ضمن ابراز همدردی با مردم مراتب را از نزدیک بررسی و به ادارات مربوطه اعلام نمود.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در بین مردم و استقبال آن ها، بعضاً مسئولین ادارات نیز در محل حاضر و نسبت به پیگیری مشکلات به وجود آمده اقدامات اولیه را انجام دادند.

سرهنگ حسینی در پایان با توجه به آمادگی شبانه روزی پلیس در ارائه خدمات رسانی به مردم خاطرنشان ساخت: شهروندان گرامی هر نوع اتفاقات و معضلات خود را می توانند از طریق پلیس ۱۱۰ در میان گذارند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=3110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.