تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
2

اعتراض دانشجویان نفت آبادان و اهواز به بی‌توجهی وزارت/ اعتصاب غذای دانشجویان ادامه دارد+ تصاویر

  • کد خبر : 3464
  • ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

راستا نیوز – امروز، سومین روز اعتصاب غذای دانشجویان دانشکده نفت آبادان و دومین روز اعتصاب غذای دانشجویان نفت دانشگاه اهواز بوده که در پاسخ به بی‌توجهی وزارت مرتبط به استخدامی‌ آنان صورت گرفته است. به گزارش راستا نیوز به نقل از فارس امروز، سومین روز اعتصاب غذای دانشجویان دانشکده نفت آبادان و دومین روز […]

راستا نیوز – امروز، سومین روز اعتصاب غذای دانشجویان دانشکده نفت آبادان و دومین روز اعتصاب غذای دانشجویان نفت دانشگاه اهواز بوده که در پاسخ به بی‌توجهی وزارت مرتبط به استخدامی‌ آنان صورت گرفته است.

به گزارش راستا نیوز به نقل از فارس امروز، سومین روز اعتصاب غذای دانشجویان دانشکده نفت آبادان و دومین روز اعتصاب غذای دانشجویان نفت دانشگاه اهواز بوده که در پاسخ به بی‌توجهی وزارت مرتبط به استخدامی‌ آنان صورت گرفته است.

این دانشجویان متفق‌القول از عدم تعهد وزارت نفت به اشتغال دانشجویان شاغل در دانشکده‌های نفت کشور گلایه دارند.

این در حالی‌ست که دانشجویان معتقدند زمان قبولی در کنکور و در دفترچه انتخاب رشته ، قید «بورسیه تحصیلی» برای پذیرفته شدگان رشته نفت دانشکده نفت وجود داشت و حتی به «در اولویت بودن» این دانشجویان برای اشتغال در وزارت نفت نیز اشاره شده بود.

لذا اقدام جدید وزارت نفت در حذف این بند از دفترچه انتخاب رشته و عدم تعهد به ورودی‌های سال‌های اخیر و اعمال قانون جدید، موجب نگرانی این دانشجویان در سراسر کشور و به خصوص خوزستان و شهر آبادان شده و باعث شد در اعتراض به این موضوع، تجمعاتی مسالمت آمیز در درون دانشگاه برپا کنند تا مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

13941019000430_PhotoL13941019000432_PhotoL  13941019000436_PhotoA

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=3464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. مگر 60درصد سهمیه پذیرش کم است برای دانشجویان صنعت نفت که راضی نیستند سایر فارغ التحصیلان 40 درصد شانس ورود به صنعت نفت را داشته  باشند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.