تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
2

وضعیت عجیب پارکینگ در پارک ساحلی / پارکینگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال مفقود شدن ؛ به سرقت رفتن یا صدمه دیدن خودرو شما ندارد!

  • کد خبر : 3602
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

راستا نیوز – با توجه به افزایش خودروهای شخصی و استفاده های آن ها در شهرهای مختلف می طلبد که وضعیت پارکینگ های عمومی افزایش یابد و شرایط ایمنی را برای صاحبان این خودروها توسط شهرداری ایجاد شود . لذا شهرداری با هزینه ی پارک کردن ماشین ها درآمد زدایی هم می کند .لذا جا […]

راستا نیوز – با توجه به افزایش خودروهای شخصی و استفاده های آن ها در شهرهای مختلف می طلبد که وضعیت پارکینگ های عمومی افزایش یابد و شرایط ایمنی را برای صاحبان این خودروها توسط شهرداری ایجاد شود . لذا شهرداری با هزینه ی پارک کردن ماشین ها درآمد زدایی هم می کند .لذا جا دارد شرایط را برای همشهریان فراهم سازد.

چند تن از شهروندان بندر امام خمینی با ارسال نامه ای به انضمام تصاویر قبض به پایگاه خبری تحلیلی راستا نیوز و اعتراض به پارکینگ پارک ساحلی این شهر که در اقدام عجیب از طرف شهرداری باید برای هر خودرو مبلغ 30000ریال باید بپردازند و در قبضی که به مشتری تحویل می دهند درج شده است پارکینگ هیچ گونه مسئولیتی در قبال مفقود شدن ؛ به سرقت رفتن یا صدمه دیدن خودرو شما ندارد!

انتظار می رود از شهردار و شورای محترم شهر بندر امام نظارت بهتری نسبت به تعهدات خود به مردم داشته باشند .IMG-20160122-WA0006

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=3602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.