تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
0

عامل تیراندازی در دزفول کشته شد/ پلیس در تعقیب هم‌دست فراری

  • کد خبر : 3724
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱

راستا نیوز – فرمانده انتظامی دزفول گفت: شب گذشته دو جوان موتورسوار به بهانه عروسی با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی و ایجاد وحشت برای مردم کردن که در عملیات تعقیب و گریز پلیس یکی از آنها کشته و یکی دیگر متواری شد. به گزارش راستا نیوز علی الهامی امروز با اعلام این خبر اظهار […]

راستا نیوز – فرمانده انتظامی دزفول گفت: شب گذشته دو جوان موتورسوار به بهانه عروسی با اسلحه کلاشینکف اقدام به تیراندازی و ایجاد وحشت برای مردم کردن که در عملیات تعقیب و گریز پلیس یکی از آنها کشته و یکی دیگر متواری شد.

به گزارش راستا نیوز علی الهامی امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: شب گذشته دو جوان موتورسوار به بهانه شرکت در مراسم عروسی با حمل سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی و ایجاد وحشت برای مردم کردند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع پلیس وارد عمل شد و اقدام به تعقیب این دو موتورسوار کرد که در عملیات تعقیب و گریز به علت عدم توجه به فرمان ایست، عامل اصلی تیراندازی بر اثر تیراندازی ماموران کشته و هم‌دست وی نیز با انداختن اسلحه متواری شد.

فرمانده انتظامی دزفول از تعقیب هم‌دست عامل تیراندازی شب گذشته خبر داد و گفت: پلیس در برخورد با عاملان ناامنی در جامعه هیچ مسامحه‌ای ندارد و با قاطعیت با هر فردی که به هر بهانه‌ای امنیت و آسایش مردم را مختل کند برخورد خواهد کرد.

مرجع: فارس

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=3724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.