تاریخ : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 21 October , 2024
2

حماسه‌ای دیگر با انگشت‌های رنگی

  • کد خبر : 4013
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰

رفتارهای ما در تاریخ ثبت خواهد شد، یقین داریم که پشتیبانی از یک هم‌تبار توانمند نه تنها طایفه‌گرایی و یا افراطی‌گری نسبت به فرد خادم نیست، بلکه هدایت تعصب‌های ویران‌گر بر مدار اخلاق، غیرت، آگاهی و خرد‌ورزی است. این اندیشه بر این اساس است تا این توان بالقوه، که سال‌ها حاصلی جز عقب افتادن از […]

رفتارهای ما در تاریخ ثبت خواهد شد، یقین داریم که پشتیبانی از یک هم‌تبار توانمند نه تنها طایفه‌گرایی و یا افراطی‌گری نسبت به فرد خادم نیست، بلکه هدایت تعصب‌های ویران‌گر بر مدار اخلاق، غیرت، آگاهی و خرد‌ورزی است.

این اندیشه بر این اساس است تا این توان بالقوه، که سال‌ها حاصلی جز عقب افتادن از جریان توسعه برای‌مان نداشته است، امروز در یک مسیر درست و امید‌بخش، آغاز‌گر اصلاح رفتارهای سنتی و بی‌فایده گذشته باشد، به گونه‌ای که 36 سال فرصت‌سوزی بر مدار انتخاب افراد ناکارآمد را تبدیل به فرصتی برای برون‌رفت منطقه و استان از وضعیت فعلی کند.

این حرکت نه تنها زمینه‌ساز خدمت به مردم و استفاده بیشتر از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد، بلکه امید مردم به نظام و انقلاب افزایش بیشتری یابد و مدعیان ناکار‌آمد به‌جای سوداگری‌های شخصی، گروهی، طایفه‌ای و بعضا جناحی، بیش از این فرصت‌سوزی نکنند و میدان در اختیار شایستگان و دوست‌داران مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب قرار گیرد و با خدمت‌های خالصانه و مبتنی بر خردورزی به کشور خدمت کنند.

این‌ روزها با وجود اینکه فضای سراسر شاد و شور انتخاباتی در جای جای این استان طنین افکنده است، اما در این بازار داغ تبلیغاتی نگاه متعصبانه و گاها خصومت‌های شخصی برخی افراد را نباید نادیده گرفت و از این رو حرکت‌های ضد اخلاقی نیز در این زیبایی‌های شوق حضور محو می‌شود.

با نزدیک شدن به روز سرنوشت‌ساز انتخاباتی با وجود شور و شوق بی‌وصف جوانان و مردم خوزستان، گاها فضای تخریب کاندیداهایی که از شانس بیشتر برخوردارند نیز دور از انتظار نبوده و حتی در یکی از شهرهای این استان بالن تبلیغاتی یکی از نامزدها توسط برخی افراد مورد برخورد گلوله و تخریب قرار می‌گیرد.

با این موجود حضور حداکثری مردم و هواداران کاندیداها در پای صندوق‌ها می‌تواند بهترین دفاع از فرد مورد نظر خود در مقابل هجمه‌های احتمالی باشد، حضوری که در هفت اسفند نشان از سرافرازی دوباره ملت بزرگ ایران در عرصه انتخابی بزرگ و سرنوشت‌ساز دارد.

حمل عکس، حضور پرشور در مراسم سخنرانی، شور بی‌وصف انتخاباتی از جای جای استان، از دامنه و قله‌های سر به فلک کشیده زاگرس در ایذه و مسجدسلیمان تا کرانه‌های خلیج همیشه پارس و اروند در آبادان و خرمشهر؛ ثانیه ثانیه‌های خوزستان امروز برای خلق حماسه‌ای دیگر در حرکت است.

امروز به یاد دفاع مردمان این سرزمین در برابر دشمنان این سرزمین دقایق برای حماسه می‌گذرد، و حماسه‌سازان مسجدسلیمان، دزفول، اندیمشک، ماهشهر، بهبهان و جای‌جای استان زرخیز خوزستان فردایی دیگر برای به اوج رساندن افتخارات خود و برای توسعه استان گام در عرصه رقابت و انتخابات خواهند گذاشت.

هفت اسفند با انگشت‌های رنگی اشاره خود حماسه‌ای دیگر خواهیم آفرید…

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=4013

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. خداوند به همه ی انسانهای خالص و خردمند که هدفشان خدمت به مردم محروم و مظلوم مسجدسلیمان است یاری کند تا ضمن خدمت و یاری ، قوم گرایی و جهل را از شهر ریشه کن کنند که این دو عامل مهمترین دلایل محرومیت مسجدسلیمان هستند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.