تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
1

لزوم همکاری همه دستگاه‌های استان برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی

  • کد خبر : 4106
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

راستا نیوز – مدیر‌کل امور زندان‌های خوزستان گفت: همه دستگاه‌های استان خوزستان باید برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی همکاری کنند و این همکاری باید به‌صورت سیستمی اعمال شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز رضا پوست‌چی در نشست مشترک با مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: اداره‌کل امور زندان‌ها همه تلاشش […]

راستا نیوز – مدیر‌کل امور زندان‌های خوزستان گفت: همه دستگاه‌های استان خوزستان باید برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی همکاری کنند و این همکاری باید به‌صورت سیستمی اعمال شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز رضا پوست‌چی در نشست مشترک با مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان اظهار کرد: اداره‌کل امور زندان‌ها همه تلاشش را برای استقلال زندانیان و رفع نیاز به اشتغال پس از آزادی به‌کار می‌بندد.

وی افزود: همه دستگاه‌های استان خوزستان باید برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی همکاری کنند و این همکاری باید به‌صورت سیستمی اعمال شود.

مدیر‌کل امور زندان‌های خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باید به‌صورت علمی و تخصصی باشد و به این دلیل به‌دنبال تغییر رویکرد در این زمینه هستیم.

پوست‌چی گفت: همکاری با اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان برای بهبود شرایط اقتصادی زندانیان پس از آزادی هیچ محدودیت مالی و اقتصادی ندارد و می‌توان با زندانیان در این زمینه مساعدت کرد.

در پایان این نشست متن‌های تفاهم‌نامه مورد نظر دو دستگاه برای تنظیم تفاهم‌نامه نهایی تبادل شد که در آینده نزدیک متن نهایی به امضای مدیران کل دو اداره‌کل خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=4106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.