تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
1

با تشییع شهدای گمنام ،عنبر قطعه ای از بهشت شد /گزارش راستا نیوز از خاکسپاری شهدای گمنام+ تصاویر

  • کد خبر : 4177
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸

راستا نیوز – همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، پیکر ۲ شهید گلگون‌کفن دفاع مقدس در بخش عنبر شهرستان مسجدسلیمان تشییع و به خاک سپرده شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز مردم شهرهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا همزمان با عزاداری حضرت فاطمه الزهرا(س)، از پیکر ۲ شهید دفاع مقدس استقبال و با شور و […]

راستا نیوز – همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)، پیکر ۲ شهید گلگون‌کفن دفاع مقدس در بخش عنبر شهرستان مسجدسلیمان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راستا نیوز مردم شهرهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا همزمان با عزاداری حضرت فاطمه الزهرا(س)، از پیکر ۲ شهید دفاع مقدس استقبال و با شور و نشاط خاصی آنان را به خاک سپردند.

در مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید گمنام حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(ع) خوزستان، سردار محمد علی‌پور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان، و دیگر مسئولین شهرستان مسجدسلیمان و بخش عنبر حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در سخنان کوتاهی اظهار داشت: خوشحالم بعد از گذشت سال ها از دفاع مقدس خیرات و برکات این شهدا همچنان ادامه دارد و سپاسگزارم از شما مردم عزیز که بعد از گذشت ۳۷ سال هنوز پای انقلابتان ایستاده اید وی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نقش محوری در تقویت استقلال و وحدت جامعه دارد.

حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان نیز در سخنانی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: تشکر می کنم از شما مردم عزیز که این همه پرشور در این مراسم حضور یافته اید همچنین از این ۲ شهید بزرگوار که با آمدنشان پس از سال ها غربت و دوری دل ما را گرم کردندکه این نشان می دهد چقدر خداوند ما را دوست دارد…

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) نیز در سخنانی اظهار داشت: امروز مردم ولایت مدار منطقه عنبر این شهدا را در آغوش گرفتند و این عزیزان را به عنوان فرزندان خود احترام می کنند . شهدایی که روزی با قدی رشید از خانواده خود جدا شدند و دنیا را پشت سر نهادند تا با دیو صفتان و صدامیان متجاوز بجنگند .

وی افزود: این شهدا قهرمانانی هستند که سالیان سال در بیایان های جنوب گمنام و به دور از ما بودند. امروز روح پاک این شهدا است که ملت ما را زنده کرده است , اگر آن روز دشمنان ما ایران هراسی را شعار دادند و تبلیغ کردند و صدام خیره سر هم باورش شد این جوانان آمدند در میدان مبارزه و مثل مردان مردی که در حادثه عاشورا به دشمن نه گفتند ایستادگی کردند .

سردار شاهوارپور ادامه داد : امروز دشمنان ما اسلام هراسی را در منطقه شعار می دهند و در کشورهای اروپایی با تبلیغات گسترده اسلام را دین خشونت و تروریسم معرفی می کنند اما بعد از این که در ایران هراسی و اسلام هراسی موفق نشدند آمدند و گروههای تکفیری که همچون جنگ نهروان در مقابل امام ما ایستادند را اجیر کردند و با پول کشور مرتجع منطقه عربستان سعودی مسیر مقابله با اسرائیل را عوض کردند و در مقابله با شیعه ای که امروز علمدار دفاع از اسلام راستین است شعار دادند اما باز هم مدافعین حرم وارد عرصه شدند و به امام خود لبیک گفتند و این تجاوز گسترده ای که به همه کشورهای اسلامی آغاز شده بود و بنا داشت آبروی اسلام را در دنیا ببرد با همت و تلاش جوانان این مرز و بوم و با فرهنگ شهید و شهادت و پشتیبانی شما مردم مجدد تیر این ها به سنگ خورده است.

1    23456 (1)6 (2)IMG_0236IMG_0089IMG_0272IMG_0379IMG_0420 IMG_0552 IMG_0710 IMG_0643 IMG_0620

IMG_0530 IMG_0552 IMG_0643 IMG_0620 IMG_0710IMG_0729 IMG_0826 IMG_0730 IMG_0643IMG_0479 IMG_0490 IMG_0880IMG_0479  IMG_1020

IMG_1027

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=4177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.