تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
0

شب انتخابات هم فرماندار تغییر می‌دهیم

  • کد خبر : 10423
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

  راستا خوزستان _ عبدالله مرادی مدیرکل سیاسی وزارت کشور در یاسوج خطاب به فرمانداران سراسر کشور اعلام کرد؛ همانطور که مسئله مشارکت در انتخابات مهم است مسئله سلامت انتخابات نیز حائز اهمیت است و به فرموده مقام معظم رهبری تک تک رای مردم حق الناس است. به گزارش راستا خوزستان مدیر کل سیاسی وزارت […]

 

راستا خوزستان _ عبدالله مرادی مدیرکل سیاسی وزارت کشور در یاسوج خطاب به فرمانداران سراسر کشور اعلام کرد؛
همانطور که مسئله مشارکت در انتخابات مهم است مسئله سلامت انتخابات نیز حائز اهمیت است و به فرموده مقام معظم رهبری تک تک رای مردم حق الناس است.

به گزارش راستا خوزستان مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: هیچ گونه سوء گیری انتخاباتی نسبت به کاندیداهای احتمالی و نمایندگان کنونی از فرمانداران پذیرفتنی نیست چرا که وظیفه داریم انتخابات را در سلامت کامل برگزار کنیم.

وی ادامه داد:  فرمانداران از هرگونه رفتاری که شائبه انتخاباتی ایجاد می کند و در موضع تهمت قرار می گیرند پرهیز کنند.

مرادی افزود:  یقین بدانید اگر در آستانه انتخابات احساس شود فرمانداری به سمت کاندیدایی گرایش دارد و ممکن است سلامت انتخابات خدشه دار شود شب انتخابات هم که باشد این فرد را تغییر خواهیم داد  لذا مجددا توصیه می شود فرمانداران رفتاری نداشته باشند که در معرض اتهام قرار بگیرند.

وی تاکید کرد  وزارت کشور متولی هیچ جریان خاص سیاسی در انتخابات اسفند ماه سال جاری نیست و فرمانداران از شرکت در جلسات انتخاباتی پرهیز کنند

وی در پایان افزود: فرمانداران از در گفت و گو با جریانات سیاسی هیچ خط کشی سیاسی اصولگرایی و اصلاح طلبی نداشته باشید، درب دفتر فرماندار بر روی گروه های مختلف سیاسی باز باشد و در محل کارتان با همه آنها گفت و گوی موثر و حداکثری داشته باشید.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=10423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.