تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
5

اگر مسئولان شهری صدای مردم شهر باشند قطعا مشکلات مردم مرتفع خواهد شد/۴ کپسول برای مصرف یک خانوار در ماه!

  • کد خبر : 11176
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
اگر مسئولان شهری صدای مردم شهر باشند قطعا مشکلات مردم مرتفع خواهد شد/۴ کپسول برای مصرف یک خانوار در ماه!

راستا خوزستان: مسجدسلیمان را به نام شهر اولین ها می شناسند که به لطف مسئولان در چند دهه اخیر به جای پیشرفت در علم و صنعت و… در فقر، بیکاری، خودکشی، تصادفات جاده ای و…. اولین ها هستیم. با نزدیک شدن به روز‌های سرد سال مشکلاتی برای بعضی از ساکنین شهرستان مسجدسلیمان به وجود آمده […]

راستا خوزستان: مسجدسلیمان را به نام شهر اولین ها می شناسند که به لطف مسئولان در چند دهه اخیر به جای پیشرفت در علم و صنعت و… در فقر، بیکاری، خودکشی، تصادفات جاده ای و…. اولین ها هستیم.
با نزدیک شدن به روز‌های سرد سال مشکلاتی برای بعضی از ساکنین شهرستان مسجدسلیمان به وجود آمده است که استرس را در دل خانواده ها افزایش داده است.
با توجه به شرایط بد اقتصادی و افزایش لحظه ای قیمت ها، تورم بی سابقه و این که مردم برای گذران زندگی بسیار در مضیقه هستند،
و پدرانی که شرمنده نان شب تا دیر وقت به خانه نمی روند تا بچه هایشان بخوابد بلکه از او طلب نان نکنند، هنوز برخی از مناطق شهرستان‌ مسجدسلیمان بدلایل مختلف با کپسول گاز مایع نیاز خود را تأمین می‌کنند. موضوعی که بدلیل ضعف مدیریت منجر به افزایش قیمت کپسول گاز مایع شده است…
انتشار اطلاعیه شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان مسجدسلیمان مبنی بر ثبت نام برای 4 کسپول 11 کیلویی گاز مایع در ماه به قیمت مصوب 27 هزار و نهصد تومان برای هر خانوار در حالی که فروش این کپسول ها بر خلاف اطلاعیه شرکت 45 هزار و 500 تومان می باشد باعث اعتراض مردم به خصوص اهالی محله کلگه بالا شده است…
آن ها علاوه بر اختلاف قیمت مطرح شده معتقدند در این فصل هر خانوار بیش از 10 کپسول استفاده می کند و این سهمیه جوابگوی نیازهای آنان نمی باشد خصوصاً که در این فصل استفاده بیشتر از آبگرمکن و بخاری های گازی مصرف را چند برابر می کند و تخصیص 4 کپسول چیزی شبیه شوخی های بچه گانه است .
یکی از اهالی کلگه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: ما برای سیر کردن شکم خانواده امان مانده ایم آن وقت به ما می گویند بروید کپسول آزاد خریداری کنید! لازم به ذکر است قیمت کپسول آزاد حدود 350هزار تومان می باشد!

یکی دیگر از اهالی منطقه می گوید: ما به علت عدم لوله کشی گاز شهری مجبور به استفاده از گاز ترش هستیم در حالی که معمولا با کاهش دما گاز ترش دچار کاهش فشار یا قطعی می‌شود و برای خرید کپسول گاز یا حتی نفت در شهرستان مشکلات زیادی داریم.
علت عدم لوله کشی گاز شهری را از سلطانی رییس اداره گاز شهرستان جویا شدیم. وی گفت: به علت وجود شبکه فاضلاب قدیمی با عمق و فضای زیاد در منطقه کلگه بالا موفق به لوله گذاری گاز شهری نشدیم چون جاده ای که 6متر است حداقل 4متر آن را فاضلاب قدیمی گرفته است که اقدام ما را از اطراف جاده سلب می کند و باعث بروز مشکلات و خرابی های بیشتر می شود .
سلطانی ادامه داد : ما در تلاش هستیم که با توجه به پروژه های تعریف شده امسال بتوانیم مشکلات اهالی این مناطق را حل کنیم.
وی با اشاره به استفاده همزمان بعضی از مناطق به گاز شیرین و گاز ترش اشاره کرد و گفت: با مدیریت صحیح اگر مناطقی که لوله گذاری گاز شیرین شده اند گاز ترش آن مناطق قطع شود برای نقاطی که گاز شهری ندارند مفید است و حداقل می توانند زمان بیشتری از گاز ترش استفاده کنند.
(لازم به ذکر است مسئولیت گاز ترش با شرکت بهره برداری نفت و گاز این شهرستان است).
جا دارد از مسئولین شهری مخصوصا نماینده این شهرستان بخواهیم به جد ورود کند و اجازه ندهید مردم صبور مسجدسلیمان علاوه بر غصه نان شب به فکر مشکلات گرمایشی، سرمایشی و یا بی آبی باشند.
اگر مسئولان شهری صدای مردم شهر باشند قطعا مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=11176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.