تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
5
فرماندار مسجدسلیمان در جلسه ای با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

تاکید بر تسریع پروژه های فعال آب و فاضلاب شهرستان تا تعیین تکلیف وضعیت پیمانکار برخی پروژه ها

  • کد خبر : 11354
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
تاکید بر تسریع پروژه های فعال آب و فاضلاب شهرستان تا تعیین تکلیف وضعیت پیمانکار برخی پروژه ها

راستا خوزستان _ صبح امروز سه شنبه فرماندار مسجدسلیمان در جلسه مشترک در راستای پیگیری مشکلات و تسریع پروژه های آبفا با کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش راستا خوزستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،صبح این جلسه فرماندار مسجدسلیمان خواستار تسریع در پروژه های […]

راستا خوزستان _ صبح امروز سه شنبه فرماندار مسجدسلیمان در جلسه مشترک در راستای پیگیری مشکلات و تسریع پروژه های آبفا با کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش راستا خوزستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان،صبح این جلسه فرماندار مسجدسلیمان خواستار تسریع در پروژه های شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان در شهرستان و همچنین تعیین وضعیت واگذاری برخی پروژه ها شد.

لازم بذکر است در این جلسه مواردی چون تعيين وضعیت پیمانکار پروژه های روستای بکال جولان،گج خلج،تسریع در روند اجرایی پروژه اجرایی مخازن علی الخصوص مخزن ۵۰هزار متر مکعبی مسجدسليمان،تسریع در اجرای پروژه ۵۰ کلیومتر شبکه آب شهر مسجدسليمان،شبکه آب کلگه و مراد آباد،پروژه ساخت پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب تا دهه فجر،تسریع در روند ماده ۵۶ فاضلاب و تعيين تکلیف مخزن جایگزین نمره ۶ و همچنین تسریع در روند اجرایی پروژه روستاهای عنبر و جریک به تصویب اجرایی رسید.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=11354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.