تاریخ : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 26 July , 2024
4

جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور دکتر جباری برگزار شد

  • کد خبر : 11616
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱:۰۹
جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور دکتر جباری برگزار شد

راستا خوزستان _ جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، دکتر رضا جباری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، پیمان مولایی فرماندار به همراه اعضای شورای اداری و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری راستا خوزستان حجت الاسلام سید احمدی در […]

راستا خوزستان _ جلسه شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان با حضور حجت الاسلام سید احمدی امام جمعه، دکتر رضا جباری نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی، پیمان مولایی فرماندار به همراه اعضای شورای اداری و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان در فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری راستا خوزستان حجت الاسلام سید احمدی در سخنانی ضمن تسلیت شهادت ریاست جمهور و هیئت همراه با اشاره به انتخابات پیش رو در هشتم تیرماه گفت: همه تکلیف داریم در انتخابات شرکت و رئیس جمهوری همچون شهید آیت الله رئیسی که به دنبال اهداف نظام و انقلاب بود انتخاب نمائیم. وی با اشاره به این که شهید آیت الله رئیسی در طول خدمت خود با اخلاص و بندگی با خداوند متعال معامله کرد یادآور شد: وی در میدان سیاست بصیرت و ولایت مداری را فراموش نکرد و شجاعانه در عرصه‌های ملی و بین المللی در راستای احقاق حقوق مردم نقش ایفا کرد.
پیمان مولایی فرماندار مسجدسلیمان ضمن تسلیت شهادت ریاست جمهور و هیئت همراه گفت:اخلاق مداری، توجه به مناطق محروم، تلاش جهادگونه و نگاه ویژه به محرومان از خصوصیات بارز آیت الله رئیسی بود. وی ادامه داد: در دوران سه ساله ایشان مسجدسلیمان تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شد. حدود 700 میلیارد تومان عوارض آلایندگی به مسجدسلیمان تعلق گرفت و اگر نمودی در شهر ندارد به این دلیل است که مشکلات زیرساختی بسیار است. فرماندار مسجدسلیمان مشکل اشتغال جوانان و مشکلات حوزه آب را دو مشکل اساسی شهرستان عنوان کرد و گفت: علیرغم وجود کارخانه سیمان، دو سد و نیرگاه، پتروشیمی و… اما همچنان یکی از مشکلات اساسی ما در حوزه اشتغال است. مولایی ادامه داد: آمار بالای بیکاری باعث رشد طلاق، خودکشی، افت تحصیلی و معضلات اجتماعی در شهرستان شده است که امیدوار هستیم با احداث پتروپالایش،توسعه پتروشیمی، توسعه بخش کشاورزی و راه اندازی فاز دوم کارخانه سیمان شاهد دکاهش این آسیب های اجتماعی باشیم.
وی گفت: متاسفانه وضعیت مسکن در نهضت ملی مسکن اصلا خوب نیست و می شود گفت: تقریباً اقدام تاثیرگذاری در این رابطه صورت نگرفته است.
دکتر رضا جباری نیز ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان گفت: این اتفاق نشان داد هر کس در مسیر خدمت به مردم تلاش کند نزد خداوند روسفید خواهد بود. جباری ادامه داد: هر کس غیر از رضای خداوند کاری انجام دهد قطعا به خود و خانواده اش ظلم کرده است. وی ادامه داد: شاید من انتخاب خیلی ها نبوده باشم اما خود را نماینده همه مردم می دانم چرا که همه زیر یک پرچم قرار داریم. دکتر جباری ادامه داد: تلاش خواهم کرد عملکرد بنده به نوعی باشد که اگر روزی در این مسند نبودم مردم به نیکی از من یاد کنند. دکتر جباری با بیان این که با توجه به همه مشکلاتی که در شهرستان وجود دارد اما مردم همچنان پای نظام و انقلاب مانده اند و این وظیفه همه ما را سنگین تر می کند.
وی خطاب به مدیران اجرایی شهرستان گفت: ملاک من خدمت و تکریم مردم است و امیدوار هستم بتوانیم ریل گذاری صحیحی برای شهرستان داشته باشیم…
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه مهندس اردوان قنبری معاون سیاسی فرمانداری مسجدسلیمان توضیحاتی در ارتباط با روند انتخابات ریاست جمهوری ارائه کرد. همچنین بخشداران مرکزی، گلگیر، عنبر، شهرداران عنبر و گلگیر،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، روسای راه و شهرسازی، برق، بهداشت و درمان، رئیس شورای شهر، معاون آب و فاضلاب شهرستان، مجری بنیاد علوی در استان گزارشی از عملکرد خود را تشریح کردند.
در پایان این مراسم با حکم رضا جباری دکتر علیار حسینی به عنوان رئیس دفتر نماینده در مسجدسلیمان، محمد جباری رئیس دفتر تهران و علی میرنام به عنوان ناظر بر عملکرد دفاتر در حوزه های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا منصوب شدند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=11616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.