تاریخ : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024
7

سجاد عالیوند رئیس ستاد انتخابات جبهه اسلامی دکتر جلیلی در مسجدسلیمان شد

  • کد خبر : 11682
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
سجاد عالیوند رئیس ستاد انتخابات جبهه اسلامی دکتر جلیلی در مسجدسلیمان شد

راستا خوزستان: سعید ایزدیان رئیس ستاد انتخابات جبهه اسلامی دکتر سعید جلیلی در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران در حکمی سجاد عالیوند را به عنوان رئیس ستاد این جبهه در مسجدسلیمان منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری راستا خوزستان در این حکم آمده است: فرهیخته گرامی جناب دکتر سجاد عالیوند به استناد اختیاران تفویض شده […]

راستا خوزستان: سعید ایزدیان رئیس ستاد انتخابات جبهه اسلامی دکتر سعید جلیلی در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران در حکمی سجاد عالیوند را به عنوان رئیس ستاد این جبهه در مسجدسلیمان منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری راستا خوزستان در این حکم آمده است:
فرهیخته گرامی جناب دکتر سجاد عالیوند به استناد اختیاران تفویض شده طی حکم شماره ۱۳۱ از ستاد مردمی دکتر سعید جلیلی و نظر به سوابق و تجربیات در امر تشکل گرایی، خدمات ارزنده به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهتمام به ایجاد همبستگی میان ملت شریف ایران و بنا به پیشنهاد رییس کمیته مجامع ستاد انتخابات جبهه ایران اسلامی (جبهه حامیان انقلاب اسلامی ) شما به سمت رییس ستاد این جبهه در مسجدسلیمان منصوب می گردید.
لازم به ذکر است انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می شود. عالیوند در پیامی از مردم شریف مسجدسلیمان تقاضا کرد با حضور حداکثری پای صندوق های رای از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت کنند.

لینک کوتاه : https://rastakhouzestan.ir/?p=11682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.